شناسهٔ خبر: 173380 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مشترک با نماینده شهرستان؛

مشکلات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در دزفول رسیدگی شد 

ببینید| نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و معاونین با نماینده مردم شریف دزفول در مجلس و مسئولان شهرستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی دزفول به همراه معاونین با نماینده مردم شریف دزفول در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان  شهرستان نشست مشترکی را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با هدف بررسی و مسائل و مشکلات مسکن مهر، نهضت ملی مسکن، پروژه‌های راهسازی و بازآفرینی شهری به همراه معاونین با عباس پاپی زاده نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان دزفول نشست مشترکی را برگزار کرد.

  در این نشست مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اهمیت سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن وضعیت تامین زمین در این شهرستان را مورد بررسی قرار داده و اظهار کرد: رونق بخشی مسکن نیازمند تلاش همگانی است و می‌بایست بر اساس ساز و کارهای موجود با تمام توان طرح مسکن در شهرستان به پیش برود.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان طرح نهضت ملی مسکن است، گفت: در راستای کسب رضایت مردمی و با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی مبحث ساخت واحدهای مسکونی در این شهرستان به طور ویژه پیگیری می‌شود.

بیات منش ادامه داد: در حوزه پروژه های راهسازی تمام تلاش خود را برای تامین اعتبارات مورد نیاز به کار خواهیم بست تا پروژه ها در زمان مقرر به سرانجام برسند.

 مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان هدف از این نشست مشترک با مسئولین شهرستان را تعامل و همکاری به منظور رفع مشکلات حوزه راه و شهرسازی بهبهان عنوان کرد و اظهار داشت:ایجاد توسعه پایدار و استفاده از ظرفیت های ویژه این شهرستان مستلزم برنامه ریزی دقیق و همکاری همه نهادهای ذیربط دستگاه‌های خدمات رسان است.